AVH zoekt een secretaresse M/V

Adviesbureau voor Veiligheid en Handhaving (AVH) is in 2016 opgericht door Alwin de Lijster en Gert-Jan Schippers vanuit de gedachte dat advies binnen de overheid ook anders kan. (Strategische) adviesrapporten hoeven niet altijd dikke boekwerken te zijn en een adviseur moet ook daadwerkelijk advies leveren. Die visie heeft ervoor gezorgd dat AVH is gegroeid tot een sterk merk binnen de advieswereld. Onze focus ligt op het professionaliseren van handhavingteams en het adviseren op het gebied van veiligheid.

Ter versterking van het team is er momenteel een vacature voor een parttime (16-24 uur):

SECRETARESSE M/V

De werkzaamheden:

  • Inplannen van afspraken met klanten en partners;
  • Organiseren van (netwerk)bijeenkomsten, werkoverleggen en trainingen;
  • Structureren en organiseren van de interne organisatie, zoals de planning, urenregistraties en de digitale mappenstructuur;
  • Administratieve werkzaamheden, zoals het bijhouden van overzichten en het urensysteem;
  • Overzicht maken en houden over lopende projecten en acties;
  • Redigeren van documenten en het maken van standaard documenten;
  • Ondersteunen van het landelijk G32 overleg handhaving met het maken van agenda’s en verslagen en het inplannen van bijeenkomsten en locaties;
  • Het dagelijks beheer over het kantoor, zoals het bijhouden van de voorraad, ontvangst van gasten en netjes houden van het kantoor;
  • Een functie die grotendeels zelf te creëren is.

Je vaardigheden:

  • MBO werk- en denk niveau, bij voorkeur secretariële opleiding/ervaring;
  • Ervaring met MS Office is een must;
  • Goede beheersing Nederlandse taal;
  • Stressbestendig.

Je profiel

  • Talent voor organiseren en structureren en bewaking over projecten en acties;
  • Je bent zelfstandig, dienstverlenend, klantgericht en punctueel;
  • Weet van aanpakken en kan logisch nadenken;
  • Je bent communicatief vaardig en sociaal en betrokken zowel intern als met de klant;
  • Je hebt goede schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
  • Je bent secretarieel sterk onderlegd, ondersteunen zit in je bloed;
  • Je wilt graag in een kleinschalig team werken;
  • En bent gastvrij ingesteld (verzorgen kopje koffie, netjes houden kantoor e.d.);
  • Starters of zij-instromers worden aangemoedigd te solliciteren.

Wij bieden:

Een hecht team dat graag met elkaar samenwerkt. We zijn flexibel en werken samen op basis van vertrouwen en eigen verantwoordelijkheid. Salarisindicatie tussen de € 2.000 en € 2.250 bruto bij een 40-urige werkweek.

Ben je na het lezen van bovenstaande omschrijving enthousiast geworden over deze functie en ons team? Stuur dan uiterlijk 12 januari 2018 je CV en motivatie (max 1 A4) naar info@veiligheidenhandhaving.nl t.a.v. Alwin de Lijster/Gert-Jan Schippers.

Voor meer info kijk op www.veiligheidenhandhaving.nl  of bel naar Sanne Wakker (een van onze adviseurs) op 06 – 12 44 55 79. Wij zien je reactie graag tegemoet.